ترانس چیست – نحوه نصب ترانس

ترانس چیست – نحوه نصب ترانس

ترانس یا ترانسفورماتور در واقع وسیله‌ای است که در جهت انتقال برق از یک مدار به دیگری و بدون اینکه فرکانس تغییر کند، کمک می‌کند. اگر دقیق‌تر بگوییم، ترانس یک دستگاه الکتریکی است که طبق قانون القای فارادی عمل کرده و در کل برای تامین انرژی الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاربرد آن شامل انتقال انرژی الکتریکی و تبدیل ولتاژ به دیگری می‌شود.

کلید مینیاتوری

کلید مینیاتوری

فیوز یا کلید مینیاتوری یکی از ابزارهاییست که ساختمان داخلی مشابه فیوز آلفا دارد و به دلیل خصوصیاتی که دارد، مانند قابل استفاده بودن بعد از هر بار قطع و همچنین قطع همزمان سه فاز، کاربرد زیادی دارد.

اصول سیم کشی ساختمان به زبان ساده

اصول سیم کشی ساختمان به زبان ساده

رعایت اصول برق کشی و سیم کشی در هر پروژه ساختمان‌سازی ضروری است. در هر کشوری مجموعه‌ای از ضوابط و مقررات برای سیم کشی ساختمان‌ها وضع شده که تمامی کسانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند موظف هستند آن‌ها را رعایت کنند.

تجهیزات امنیتی و حفاظتی

تجهیزات امنیتی و حفاظتی

انسان از زمان شروع آفرینش تاکنون برای مقابله با خطرات موجود، به دنبال راه دفاعی مناسب بوده است. که به این شکل بتواند بقای خود، خانواده و دارایی‌هایش را حفظ کند.

نمایشگاه صنعت برق تهران، آبان و آذر 1401

نمایشگاه صنعت برق تهران، آبان و آذر 1401

بیست و دومین نمایشگاه بین ‌المللی صنعت برق تهران 1401 (IEE) از 29 آبان الی 2 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

به خبرنامه لاله زار بپیوندید

به خبرنامه ما بپیوندید و از تخفیفات تبلیغاتی  لاله زار در لحضه باخبر شوید.