نمایشگاه صنعت برق تهران، آبان و آذر 1401

نمایشگاه صنعت برق تهران، آبان و آذر 1401

بیست و دومین نمایشگاه بین ‌المللی صنعت برق تهران 1401 (IEE) از 29 آبان الی 2 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

نمايشگاه بين المللی صنعت برق تهران به عنوان بزرگ‌ترين رویداد تجاری و صنعتی ايران در اين حوزه كه هر سال با حضور جمعی از کسب و کارهای توانمند خارجی و داخلی در حوزه صنعت برق برگزار می‌شود.

این نمایشگاه فرصت خوبی برای شرکت‌های فعال در این حوزه است تا نتایج کار و تلاش خود را در این زمینه به نمایش بگذارند و با این کار بهتر و بیشتر دیده شده و فرصت‌های خوبی برای پیشرفت و همچنین همکاری‌های موثر برایشان ایجاد شود.

در ادامه با جزییات خدمات ارائه شده نمایشگاهی، غرفه سازی، شرکت‌های شاخص شرکت کننده و تمامی موارد مهم مرتبط با این نمایشگاه بیشتر آشنا خواهیم شد.

غرفه سازی نمایشگاه با بهترین غرفه سازان تهران

شرکت در نمایشگاه‌ها همیشه یکی از مهم‌ترین و بهترین روش‌های بازاریابی و مارکتینگ هستند.

حتی با وجود اینکه امروزه شبکه‌های اجتماعی نیاز حضوری را کمرنگ‌تر کرده‌اند، اما باز هم نمی‌توان از تاثیر و نقش شرکت در نمایشگاه‌ها و حضور در آن‌ها در راستای کمک به بازاریابی مستقیم به سادگی گذشت.

یکی از موارد مهم در شرکت در نمایشگاه صنعت برق تهران، داشتن غرفه‌ای با طراحی، فرم، شکل و ظاهر برازنده و مناسب است، چرا که غرفه شما ویترین کار شماست.

اما هزینه ساختن غرفه قطعا از بزرگ‌ترین دغدغه‌های شرکت کنندگان در این نمایشگاه است.

بنابراین برگزارکنندگان نمایشگاه صنعت برق تهران سعی کرده‌اند تا با اطلاع‌رسانی‌های لازم به شرکت کنندگان، در راستای ساخت غرفه با هزینه مقرون به صرفه کمک کنند.

شرکت‌های غرفه سازی سرو پارس، طرح پرداز پایا، سهلان نما، اشل سازان، رایمون و … شرکت‌هایی هستند که در سایت نمایشگاه صنعت برق تهران به طور کامل و دقیق معرفی شده‌اند.

تامین نیروی انسانی

برگزار کنندگان نمایشگاه صنعت برق تهران، با در اختیار داشتن تیمی تکمیل و حرفه‌ای متشکل از غرفه‌دار، مهمان‌دار و مترجم‌های حرفه‌ای و کاربلد در راستای مشاوره و ارائه خدمات به شرکت کنندگان، طبق خواسته آن‌ها، حاضرند.

این که شما هنگام حضور در نمایشگاه‌ها، در کنار رعایت تمام موارد لازم، نیروی انسانی حرفه‌ای و مناسب را نیز همراه خود داشته باشید، قطعا بسیار کمک کننده خواهد بود.

 

 

خدمات گل آرایی و ارسال گل به غرفه نمایشگاه

گل آرایی و ارسال گل به غرفه، از جمله خدمات نمایشگاهی است که می‌تواند تاثیر زیادی در زیباسازی غرفه و جذب مراجعان داشته باشد.

ارسال دسته‌ یا سبدهای گل در طراحی غرفه‌های نمایشگاهی یکی از خدماتی است که برگزار کنندگان نمایشگاه صنعت برق تهران برای ارائه به غرفه‌ها در نظر گرفته‌اند تا در کنار عناصر دیگر، با طراحی دکوراسیون زیبا و چشم‌نواز، تاثیر صحیح و عمیقی بر ذهن بازدید کنندگان و مشتریان بگذارند.

خدمات پذیرایی و تشریفات نمایشگاهی

 

شرکت کنندگان در نمایشگاه باید تلاش کنند تا فضایی راحت و دلنشین را برای مهمانان و بازدید کنندگان خود فراهم آورند.

دریافت خدمات پذیرایی برای خوش‌آمدگویی به مهمانان در راستای این هدف بسیار موثر است و می‌تواند انرژی خوب و مثبتی را در فضای غرفه ایجاد کند.

اما با توجه به شرایط غرفه‌ها و محدودیتی که برای ابزار و امکان پذیرایی ایجاد می‌کنند، دریافت این خدمات از سوی خود برگزار کنندگان نمایشگاه صنعت برق تهران می‌تواند بار سنگینی را از دوش صاحبان کسب و کارها بردارد و به راحتی بتوانند بخش خدمات پذیرایی و تشریفات را به گروه‌های متخصص بسپارند.

 

خدمات هدایای تبلیغاتی

از دیگر خدمات نمایشگاهی، می‌توان به تهیه هدایای تبلیغاتی اشاره کرد که آن هم یکی از مهم‌ترین روش‌های بازاریابی موثر و فروش بیشتر می‌باشد.

بنابراین با خدماتی که از سوی برگزار کنندگان این نمایشگاه به شما ارائه می‌شود، می‌توانید محصولات و خدمات مورد نظر خود را به بازدید کنندگان معرفی و یا اهدا کرده و با این کار اعتبار و محبوبیت برند خود را افزایش دهید.

 

چاپ تقویم و سررسید

یکی از اقداماتی که همیشه از جانب کسب و کارها مورد توجه بوده و هست، چاپ تقویم و سررسید است که یکی از ابزارهای موثر در تبلیغات بوده و به عنوان هدیه‌ای تبلیغاتی هم منظور می‌شود.

شما می‌توانید در تقویم و سالنامه تبلیغاتی، در رابطه با فعالیت‌های کسب و کارتان صحبت کرده و محصول یا خدمات خود را معرفی نمایید.

هنگام دریافت خدمات نمایشگاهی در این زمینه، می‌توانید از ایده پردازی‌های خلاق نیز استفاده کرده و با هزینه‌ای مناسب، سررسیدهایی جذاب و منحصر به فرد تهیه و هدیه کنید.

در کنار خدمات فوق، خدماتی همچون چاپ پرچم، ایجاد بازی و سرگرمی و همچنین طراحی کاتالوگ دیجیتال نیز از جمله خدماتی هستند که از سوی برگزار کنندگان این نمایشگاه صنعت برق تهران به شما شرکت کنندگان گرامی ارائه می‌شوند.

در پایان، از كليه علاقه‌مندان و فعالان در اين صنعت برای بازدید از نمایشگاه صنعت برق تهران دعوت به عمل آمده است.

با اين اميد كه برگزاری چنین رويداد بزرگی با مشاركت دست‌اندركاران اين صنعت، گامی رو به جلو در راستای اعتلای هر چه بيشتر اين صنعت در ايران و جهان باشد.